نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها

شاهین طبع: از حضور ماموران ضد دوپینگ استقبال می‌کنیم| مقابل مهرام ناهماهنگ بودیم

  • کد خبر: ۶۴۶۰۲
  • ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
شاهین طبع: از حضور ماموران ضد دوپینگ استقبال می‌کنیم| مقابل مهرام ناهماهنگ بودیم
تیم بسکتبال شهرداری گرگان با پیروزی در دیدار نخست فینال از مهرامی ها پیش افتاد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، مهران شاهین طبع سرمربی شهرداری گرگان پس از پیروزی بر مهرام در نخستین بازی سری فینال گفت: ۱۰ روز استراحت کردیم و کمی ناهماهنگ بودیم. این بازی بخشی از فینال است و هنوز اتفاقی نیفتاده و باید منتظر بازی‌های بعد باشیم.
او در ادامه درباره اختلاف امتیاز بین دو تیم هم گفت: بعضی مواقع شرایط به نوعی است که مربیان برای بازی‌های آینده شان برنامه ریزی می‌کنند. نباید خیلی به اختلاف نگاه کرد، در سری قبل هم (برابر شیمیدرقم) بازی اول اختلاف زیاد بود، اما در بازی‌های بعد خیلی فاصله‌ها کم شد. این نشان دهنده توان تیم‌ها نیست. تیم ما و تیم مقابل به نظر من خیلی تفاوت ندارند و بازی ما همیشه نزدیک است.
شاهین طبع درباره بازی دوم فینال هم گفت: مشخص نیست بازی بعد چه می‌شود، باید انگیزه مضاعفی به تیم تزریق کنیم و دل خوش به این بازی نباشیم. بازیکنان با تجربه‌ای در اختیار داریم و امیدواریم در بازی بعد هم خوب بازی کنیم.
او درباره نحوه قضاوت این دیدار هم گفت: نظر خاصی ندارم. من تا زمانیکه فیلم بازی را نبینم و بررسی نکنم سعی می‌کنم درباره داوری اظهار نظر نکنم.
سرمربی گرگانی‌ها درباره لزوم حضور ماموران ضد دوپینگ هم گفت: به نظر من صد در صد بهتر است مسئولان مبارزه با دوپینگ باشتد، چون ورزشِ حرفه‌ای است و اگر باشند خوب است و ما استقبال می‌کنیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->